W mediach często widzimy nagłówki w stylu „Plaga młodych leniwych”; „Żyją na koszt rodziców”; „Młodzi, zdolni i leniwi…”; „Leniwi, nieodpowiedzialni, lekko zadufani? Jacy są młodzi Polacy?” Czy na pewno osoby wkraczające na rynek pracy bądź zaczynające swoją karierę są roszczeniowe i wiele oczekują nie mając nic wartościowego do zaoferowania pracodawcy? A może brakuje im odpowiedniej motywacji do pracy?

Co wiemy o pokoleniu Y i C?

  • Pokolenie Y urodziło się w latach 1980-1989, pokolenie C po 1990 roku
  • Nazwa Pokolenie C pochodzi od przymiotników charakteryzujących je: connect, communicate, change – podłączeni, skomunikowani, dostosowujący się do zmian
  • Lubią krótkie informacje, wzbogacone infografiką, dłuższy tekst powoduje znużenie, zmęczenie
  • Pokolenie Y i C słucha głównie muzyki przez Internet, a potem dzieli się nią przez portale społecznościowe ze swoimi przyjaciółmi
  • Młodzi ludzie spędzają średnio 2,5 godziny dziennie na Facebooku
  • Są „wielozadaniowi” – potrafią bardzo szybko przestawiać się z jednej czynności na kolejną

Czego chcemy się dowiedzieć od przedstawicieli pokolenia Y i C?

  • Jak oceniają swoich pracodawców?
  • Co jest dla nich ważne?
  • Za co cenią pracodawcę?
  • W jaki sposób chcą się rozwijać?
  • Co motywuje ich do działania?
  • Kto jest dla nich autorytetem?

Weź udział w badaniu. Daj się poznać, wypełnij krótką ankietę!